maandag 6 oktober 2014

Happy Happy

Jullie ook zo genoten van het prachtige, haast zomerse herfstweer!?
Ik heb zaterdag twee kleine kastje gekocht op marktplaats,ik was helemaal verliefd, die moest ik hebben! Dus zaterdag heb ik heerlijk in de zon staan schuren en lakken.
Gistermiddag ging alweer de tweede laag erop en heel binnenkort hoop ik een geweldig eindresultaat te kunnen laten zien!

Vrijdagavond heerlijk met een vriendin zitten freubelen.
Een mannenkaart stond er op mijn planning, want dat gedeelte in mijn kaartencaroussel was aardig leeg.


Ik heb de Stampin' Up! set Amazing Birthday gepakt. Het nadeel van best veel hebben, want sommige dingen moeten eigenlijk veel vaker gebruikt worden. Want ze zijn veel te mooi om in de kast te blijven staan! En dan riep ik gister nog naar mijn man, ja maar die set die moet ik echt hebben hoor, ah toe! Maar de set komt! En dat terwijl er nog een aantal sets nieuw staan.
Wellicht moet ik ook eens een extra portie tijd bestellen om al dat moois te kunnen gebruiken!


Amazing Birthday

Alphabet Press Textured Impressions embossing folder

Ik wil dit kaartje graag mee laten doen bij challenge #219 Dutch Card Lovers "tekst in de hoofdrol"

Fijne dag verder!

5 opmerkingen:

Theresia zei

Dat is echt een mannenkaart die je elke man kan sturen.Erg mooi.
Groetjes, Trees

Margot zei

Superleuk kaartje! En tja dat van die sets, daar worden er gewoon veel te veel van uitgebracht haha, je blijft kopen....... ;)
Bedankt voor het meedoen met de DCL!

Diny zei

Kijk....dit vind ik nou een PRACHTIGE kaart Judith....super hoe je alle details hebt verwerkt!

Groetjes Diny

Ellen zei

Wat een gave kaart met de tekst in de hoofdrol!
Leuk dat je meedoet met Dutch Card Lovers.
Groetjes Ellen

Anja Curvers zei

Wow gave kaart hoor leuk gedaan. Bedankt voor je deelname aan DCL.