vrijdag 10 oktober 2014

Blooming birthday

Afgelopen week behoorlijk druk geweest, bovenal met wachten op de bestellingen die ik stiekum dinsdag al had verwacht.
Maar... Die vanmiddag pas werden geleverd.
Het gaf me echter wel de tijd om beide kastje te verven, in te richten.
Naar Ikea te gaan met dochterlief voor haar nieuwe kamer interieur.
Maar sinds vanmorgen is mijn hoekje helemaal klaar, ik wil alleen nog kleine stempel projectjes in het show gedeelte van de lades doen.
Maar dat komt nog wel.

  

Dit kaartje begon als een idee voor de challenge bij Crazy for CAS, maar bleek niet zo heel CAS.
Mijn wiebeltje was zomaar een stuk voller als dat ik in gedachten had!


Mijn wiebelkaart wiebelt een beetje naar een zijde vanwege het gewicht van de bloem.
Maar wat is hij gaaf he, die bloem uit de set Beautiful Bunch, helemaal mijn ding deze set!
Ik heb de bloem tweemaal gestempeld, waarvan 1 maal uitgeponst met de scalloped cirkel pons om het hart van de bloem verhoogd op te kunnen plakken.
De blaadjes komen uit de set Flower Patch evenals de tekst, het wolkje waarop ik de tekst heb afgedrukt is eigenlijk een die uit de Word Bubbles set, multifunctioneel dus!
Het DSP wat ik heb gebruikt komt uit de share, All Abloom.

Voor nu wens ik jullie een fijne avond.
Ik ga even heerlijk aan de freubel!

1 opmerking:

Gaby Dierx zei

Een ├ęcht wiebeltje dus...:-), mooie bloem!!!
Creatieve groetjes, Gaby