zaterdag 18 oktober 2014

Bloom with Hope

Ik heb gisteravond heerlijk op mijn gemakje zitten kleuren.
Normaal krijg ik een beetje de kriebels van het kleuren, maar gister was het heerlijk ontspannen na een hectische dag.
Ik heb geen markers of blendabilities gebruikt, maar een inktpad en de blenderpens.
Heel leuk speelgoed voor eindeloos speelplezier! Ze zouden eigen Stampin' Up! reclames op tv uit moeten zenden op tv. Nu is het hele ochtenden telekids, nickelodeon, zappelin, kijk Mama dat wil ik! Dat vraag ik voor mijn verjaardag en die aan Sinterklaas en dat, dat wl ik van de kerstman!
Kinders.... Ze zal niet vragen, Mama wat wil jij hebben, want die weet het wel! Zijn alleen de verkeerde spotjes!



Ik was er gister nog niet uit of het een sterkte of een condoleance kaart werd, dus ik heb het sentiment nog even weggelaten, nu kan het kaartje in ieder geval nog op voor beide.
Als het moment daar is doen we er het passende sentiment bij.

Ik wil dit kaartje graag mee laten doen bij Cards & Scrap kaartenuitdaging #221 "Sterkte of condoleance kaart" 

Voor nu een fijne, zonnige zaterdag!

5 opmerkingen:

Gea zei

Ik vind het een mooie kaartje . Kreeg van de week de vraag of ik een paar condoleance kaarten wou maken. Iemand verkoopt mijn kaarten voor de stichting ALS. En er was vraag naar condoleance kaarten . Print ff een foto van je kaart en ga hem ook maken dankje . Gr Gea Bogema

Margaret zei

Mooi kaartje, dat paars is een prachtige kleur om voor condoleance kaarten te gebruiken. Lekker doorgaan met kleuren, resultaat is mooi!!

Tinie zei

Ik vind 'm prachtig, Judith!!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
Groetjes Tinie

Jane zei

Mooie kaart Judith.
Leuk gedaan met al die stippeltjes langs de buitenzijde.

Groetjes Jane

Ellen zei

Mooie stijlvolle kaart! Bedankt voor het meedoen met Cards & Scrap. Groetjes Ellen