maandag 27 oktober 2014

Bedankt

Bedankt allemaal voor de mailtjes, digi kaarten maar ook de echte kaartjes die inmiddels in mijn kaartenrek staan te pronken.
Erg leuk! Zo voelt iemand zich pas echt jarig!
Ik zal er op mijn blog de komende periode een aantal laten zien, want het zijn stuk voor stuk plaatjes!

Wat betreft cadeautjes... Is het voor een freubelaar erg makkelijk, die wil knutselspeelgoed!
Zo ook de Blendabilities, na dit cadeautje heb ik al 3 sets! Jaja, er gaat gekleurd worden.
Maar wat zijn ze mooi ingepakt hé... Eigenlijk zonde om uit te pakken.


Het sentiment wat is gebruikt komt uit de Stampin' Up! set Zoo Babies, de cirkel erachter uit de leuke Stampin' Up! set A Round Array een superleuke veelzijdige set, voor een erg leuk prijsje, want in clear kost hij slechts 17,95



Ik had stiekum freubelplannen, omdat Eva vandaag voor het eerst naar school is, maar het is inmiddels al over elven, maarja boodschappen zijn in huis, huis gesopt, frituurpan is ook weer schoon en jullie hebben al een van de verjaardagsprojectjes gezien! Zo nog even snel Santo uit laten, dan hoeft dat straks niet meer want ik vermoed dat ze wel moe gaat zijn na al die nieuwe indrukken!
Ze had er in ieder geval heel erg veel zin in!

1 opmerking:

ann van dijk zei

Wat een geweldige leuke creatie.
Fijne dag
Liefs Anneke