maandag 29 september 2014

#WorldCardMakingDay

Zaterdag 4 oktober is het World Card Making Day.
Stampin' Up Nederland wil daarom graag een kaartenlawine op Facebook veroorzaken.
Vanmorgenvroeg had mijn Upline de eer om als eerste genomineerd te worden, na een simpel tagje, was het mijn beurt en ook Stampin Spirit / Stampin Spirit, onafhankelijk demonstratrice SU werd genomineerd! Natuurlijk doe ik mee!!! 


Ik nomineer mijn teammaatjes Erna de RooEllen Mol-Jongerling maar ook Margaret van Blitterswijk met haar crea flow.
Maar eigenlijk wil ik natuurlijk veel meer mensen nomineren, mijn teammaatjes, mijn crea vriendinnetjes maar ook jullie!
Dussuh... Kom maar op met al die mooie creaties!

Jullie kunnen nu zelf een kaart maken en ieder weer drie mensen nomineren. Vergeet niet om de Hashtag ‪#‎WorldCardMakingDay‬ erbij te zetten. Heel veel plezier!!!

Het sentiment en de blaadjes komen van Stampin' Up! Flower Patch

De prachtige bloem uit de two-step set Beautiful Bunch, eindeloos mooi en staat voor zometeen weer op mijn speelprogramma!


PS. er komt een SUPERRRR kortingsactie aan van Stampin' Up! omtrent World Card Making Day dus houd mij in de gaten!

Geen opmerkingen: