vrijdag 26 september 2014

Workshop


Pompoenen workshop!

Ze zijn superleuk om te maken en blijven ook nog eens veel langer staan.
Kom jij ze ook gezellig maken?!
Vrijdag 26 september
19.30 tot 22.30
maken we bij mij thuis, in Schiedam, twee pompoenen in een kleur naar keuze.
de kosten voor deze avond bedragen € 10,-
Dit is inclusief materiaal, koffie, thee, fris en wat lekkers.

Ik heb voor deze avond nog slechts 4 plekjes vrij, dus wacht niet te lang

Komt deze avond je niet uit, maar wil je wel graag de pompoenen maken?!
Mail mij dan even voor de mogelijkheden.

****** DIY ******

Mijn pompoenen blijken razend populair onder jullie, maar ik merk dat afstand toch ook wel een dingetje is. Nu kreeg ik het verzoek of ik geen pakketje toe kon zenden zodat deze thuis gemaakt kan worden. Tuurlijk kan dat!

Voor € 7,50 krijg je van mij een Do It Yourself pompoenpakketje thuis gestuurd voor 2 pompoenen. Hierin vind je de (indien gewenst voorbestempelde) materialen in kleur naar keuze, oranje/geel, jute, linnen tread voor het maken van beide pompoenvarianten en een uitgebreide werkbeschrijving.

Wil jij nu graag ook de prachtige Truly Grateful stempelset hebben? Dan krijg je van mij de pompoenworkshop en materialen erbij voor slechts € 2,00!

Bij interesse, vragen stuur een mail



|


1 opmerking:

Gaby Dierx zei

Laat de herfst maar komen...!!!
Creatieve groetjes, Gaby