woensdag 3 september 2014

Weekly Deals en Shares

Woensdagmorgen Weekly Deals!


Sinds het starten van de shares, als een probeersel ben ik klein begonnen.
Inmiddels is mijn blogpagina redelijk up to date, voor meer info en foto's verwijs ik je graag naar mijn facebookpagina!
Het wonder dat Whisper White heet was na mijn blogbericht zo populair dat ik zelfs al door mijn Whisper White heen ben! Benieuwd of jullie straks net zo enthousiast over het papier zijn als ik.
Het kan dus zijn dat sommige shares op zijn, of het lint wat jij wilde net te kort.
Ik ben al druk aan het inventariseren dus het word allemaal aangevuld!
Heb je nog specifieke wensen voor de share? Geef ze door, wellicht kan ik er wat mee!

Groetjes, Judith

1 opmerking:

Henk en Maggy zei

Ja ech, dat whisper white papier is geweldig!! Ik wil er meer van!!
Gr, maggy