dinsdag 9 september 2014

Stempelen en meer wordt vanaf nu Stampin Spirit!

In weze verandert er helemaal niks, behalve de naam.

Uit liefde voor dit merk, de geweldige kwaliteit en veelzijdigheid van de producten ben ik in oktober 2013 ingestapt als demonstratrice. Stempelen en meer was toendertijd al mijn blognaam.
Echter wat begon als iets simpels werd al snel steeds groter.
Met diverse downlines moest er een team naam volgen... Dat werd team Spirit!
Nu was het tijd voor een nieuwe layout, nieuwe visite kaartjes en kreeg ik gelijk de kans om mijn inmiddels oude nieuwe naam aan te kondigen. Vanaf heden gaat Stempelen en meer door als Stampin' Spirit!


Als vanouds ga ik ook weer twee maandelijks, halverwege en eind van de maand, een verzamelbestelling doen, ondanks de Weekly Deals. De Weekly Deals zijn echter wel gewoon te bestellen als customer order, en worden dan rechtstreeks bij jouw thuisbezorgd.

Ik geef op verzoek diverse workshops, thuis en op locatie. Maar gewoon een avondje inspiratie opkomen doen aan huis is ook geen probleem, gezellig!

Heb je vragen of wat dan ook?! Mail!

Groetjes,
Judith

Stampin Spirit / Stempelen en meer

Geen opmerkingen: