maandag 15 september 2014

Sending good thoughts

Soms moet je een kaart versturen waarbij beterschap gewoonweg niet meer volstaat.
Maar je wil wel wat van je laten weten.
Blanco kaarten kunnen natuurlijk ook, maar wat zet je er in die situatie dan weer in.
Het blijven rot situaties, ook dit was een kaart die ik al langer uitstelde.
Maar hij moest er komen!


Ik heb allemaal materialen gebruikt die je ook los in shares bij mij kunt kopen, Stampin' Up! Moonlight designer stack, Whishper White papier, Vellum, Blackberry Bliss en Hello Honey cardstock en het mooie organza lint.

Voor de shares die je koopt bij Stampin Spirit betaal je gewoon wat je afneemt en niet meer. Geen extra kosten, mooi toch!

Het passende sentiment voor dit scallopedtag-kaartje komt uit de set Perfect Pennants en heb ik met de bijpassende banners uitgestanst.
De lieve bloemetjes hoef ik jullie vast niet meer voor te stellen, waar zou ik namelijk zijn zonder die schattige Petite Petals?!

Ik ga hier nog even verder, ben wat shares aan het invoeren voor de bestelling van morgen. Er komt een boel leuks aan in share verband!

Fijne avond!

1 opmerking:

Gaby Dierx zei

Lekker vrolijk kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby