zaterdag 20 september 2014

Punch Bob

Ik zag Sponge Bob laatst voorbijkomen bij de Punch Art van Stampin' Up!
Vond hem geniaal!
Ponsen in overvloed, word gewoon eens tijd dat ik me meer in  Punch Art ga verdiepen.
Want stiekum is dat toch ook wel erg leuk om te doen!


Sponge Bob is gewoon zo fout dat hij heel erg leuk is!
Eva vond hem helemaal het einde en wil straks aan de freubel, dus ik denk zomaar dat er een roze Sponge Bob gaat volgen! Ze kreeg gister ook een leuk setje freubelspulletjes van een klant die haar bestelling af kwam halen, verwend creatief meisje! Dank je wel Ria!
Dus we hoeven ons vanmiddag niet te vervelen.

Ik wil Sponge Bob mee laten doen bij de Creatieve Zebra "Maak een kaart voor een kind"

Fijn weekend verder!

2 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Grappig!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Freubelparadijs zei

Hij is echt gaaf!