zaterdag 27 september 2014

Piggy Pons

Punch Art, ik denk dat ik helemaal om ben.
Wat tjee, wat is dat leuk!
Ik heb al heel lang treatcups in de kast staan, ik doe ze ook weleens bij bestellingen enzo.
Maar nog nooit had ik er iets mee gemaakt.
Tot het idee spaarvarken voorbij kwam, was op slag verliefd.
Nu had ik vorige week nog "verjaardagsgeld" over na het voltooien van het wensenlijstje van mijn schoonzusje.
Dus dit was een super idee!




De volle buik van het varken zorgt er wel voor dat je hem eigenlijk niet per post kan verzenden, want dan zit gelijk aan de max met postzegels vermoed ik.
Corine vond haar spaarvarkentje in ieder geval zeer geslaagd!

Dit varkentje doet mee met SU-per challenges challenge #56 "alles mag"

Fijn zonnig weekend!

14 opmerkingen:

Crejabeja zei

Wat is die gaaf zeg.. die ga ik zeker ook een keer maken ( als ik de producten heb) vraagje waar heb je de oren mee gemaakt ? De rest zie / weet ik...

Margaret zei

Zo leuk!! Die ga ik ook eens maken!

Judith Liefting zei

Een halve vlinder van de elegant butterfly pons Inge :-)

Gaby Dierx zei

Wat een leuk en tof idee, deze knorrie!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Margot zei

Superleuk!

Gonny van der Ruijt zei

Hartstikke leuk deze punch art. Heel origineel. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

*Mariska* zei

SU-perleuk idee!

Linda van Wely zei

Wat een schattig varkentje, leuk om daar het cadeautje in te doen. Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

Sandra zei

Ik ben gek op punch art! Erg leuke kaart!
Dank je wel voor het meedoen aan de SU-per challenge

groetjes,
Sandra :)

Anne-Marie Breurkes-Rood zei

Hé wat een gaaf idee! Leuke kaart geworden.

Agreable.stampin.fun zei

Nou ik ben ook om.....denk dat t nog verslavend is ook.
Eruuuug leuk Juud

Freubelparadijs zei

Top idee!

ann van dijk zei

Wouw erg leuk,.. stond op mijn to-do lijst.
Liefs Anneke

Erna Logtenberg zei

Wat een super kaartje! Leuk dat je meedoet bij SU-per Challenges! Lieve groetjes Erna