maandag 8 september 2014

Nazomer

Het was eventjes stil op mijn blog en facebook, wat een ellende als je browser het niet doet.
Bloggen via de I-pad lukt mij niet goed, dus dan maar eventjes niks totdat alles weer functioneert.
Maar ach we hebben niet stilgezeten! Van alles uitgedacht en die idee├źn blijven borrelen.
Gister was ik even op mijn ouderwetse honk, Benelux Winner Ahoy Rotterdam een hondenshow, niet met mijn eigen hond die daar een aantal jaar geleden geplaatst is, maar met zijn fokker en haar dekreu.
Zij woont helemaal in Gorredijk, Friesland en kwam zaterdag gezellig logeren zodat we zondag op ons gemakje naar Ahoy, 12 hele minuten rijden wel te verstaan.
Via facebook bleek dat de dochter van Ans er ook liep. Ben nog bij ring 10 wezen kijken, maar heb haar niet gezien, enkel haar uitslagen en die waren super!

Vandaag alles gedaan wat ik afgelopen weekend niet kon doen. Nu even blogtijd!
Ik moet zeggen dat ik momenteel heerlijk geniet van die nazomer!
In het zonnetje, uit de wind, zalig! Op dat soort momenten wens ik mezelf weer op het strand, zalig!
Maar als je het strand niet bij de hand heb, pak je gewoon bijpassende stempelsets!



Stampin' Up! Open Sea en By the Tide zijn zo gaaf, ik heb deze laatst bij Ellen gestempeld omdat de sets nog ontbraken in mijn collectie. Inmiddels heb ik ze ook, dus zal ik me vast veel vaker op het strand wanen! De filmstrip heb ik weer geponst met de Spiral borderpons ik vind hem zo leuk!

Inmiddels is het alweer over vieren... Ik ga me naar de keuken begeven. Eetsmakelijk voor straks!

4 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

Zo breng je weer even het zonnige gevoel in huis, met dit leuke kaartje! Ik zag al foto's van de show gisteren op FB , ik vind het heel apart dat je met honden gaat showen en keuren. Misschien omdat ik geen goede ervaring heb met stamboom honden, en vooral wat me er mee doet.

Judith Liefting zei

Showen en keuren, het is een must om te fokken volgens de regels, daarom deed ik het toendertijd ook. Je hond moet er wel plezier in hebben anders is het snel klaar.
Maar als ik bij de poedels loop, half stik in de haarlak... pfff, dierenmishandeling vind ik dat...
Want ze worden niet getoupeerd of gehaarlakt geboren, dus waarom men het doet....
Spijtig dat je een rot ervaring met stamboom hebt, voor mij niet anders als stamboomhond, het is geen garantie maar toch een extra stukje zekerheid. En ik heb eens broodfok gekocht, never nooit meer.
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde ;-)

Diny zei

Schitterend kaartje Judith....gelukkig voor je dat alles weer goed werkt op de computer!

Groetjes Diny

Gaby Dierx zei

Eenvoud siert!!!
Creatieve groetjes, Gaby