zaterdag 13 september 2014

Lovely Weekend

Weekend, lovely lovely weekend!
Wat kan het weekend fijn zijn, prachtig weer vanmorgen heerlijk met vriendinnetje en hondjes gelopen.
Helaas heeft onze oude dibbus zich verstapt en loopt mank.
Dus die wordt nu heerlijk vertroeteld en krijgt traumeel om snel op de been te zijn.
Eind van de middag had ik even een poetsmanie, voorjaarsschoonmaak?!
Badkamer, keuken zijn uitgebreid gesopt en vanavond was mijn bureau aan de beurt.
Ach, is de boel super netjes als mijn ouders morgen op bezoek komen.
Degene die hier weleens zijn geweest weten dat vooral mijn bureau een heus slagveld kan zijn, om over mijn freubeltafel nog maar te zwijgen.
Overal inspiratie zullen we maar zeggen!

Onlangs heb ik Lovely as a Tree weer eens afgestofd, het blijft een geweldig mooie set.
Een van mijn eerste, maarja, als je best veel sets hebt staan, vergeet je soms de allerbeste!


Stampin' Up! Lovely as a Tree afgedrukt met Early Expresso inkt. De Hardwood achtergrond stempel met Soft Suede, dezelfde kleur als het bruine cardstock.
Alle randen gesponst en voila!
De woodgrain embosfolder breekt het geheel...
Ik was er nog niet over uit wat voor sentiment erop moet, zodra de gelegenheid daar is, maken we de kaart gewoon af!



Voor nu wens ik jullie nog een heel fijn weekend, ik kruip nog even voor de tv!

3 opmerkingen:

Crejabeja zei

In 1 woord PRACHTIG !!!

Gaby Dierx zei

Heel NATUURlijk...!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Margaret zei

Dit blijft inderdaad een prachtige set! Wil ik binnenkort ook weer eens van je lenen hoor!
Gaat het met Santo inmiddels al wat beter? Zo jammer voor de ouwe lobbes dat hij zich had verstapt. Lekker verwennen moet hem gewoon snel weer beter maken, kan niet anders met zo'n baasje!
Liefs,Margaret