donderdag 25 september 2014

Kerst #39

Ken je dat?! Eindelijk weer die creatieve flow maar net niet met de stempelset die je in je handen hebt?
Nadat ik Stampin' Up! stempelset Ornamental Pine bij Ellen had gezien, moest ik hem ook hebben.
Maarja, wat ga je er mee maken?! Een eerste rondje pinterest bezorgde me de nodige lachstuipen.
Want soms... Ik heb bijvoorbeeld nooit geweten dat denneappeltjes aan kerstbalhangertjes in bomen zien groeien, jij?
Was vast een blond momentje van een blonde stempelaar, waarop vele dat moment klaarblijkelijk volgden... Hihi
Maar toen kwam ik iets tegen, een wow factor...
Echter, ik heb wel embossing poedertjes, maar geen Blendabilities... Get en die waren natuurlijk net nodig.
Juud en kleuren is geen goeie combi, maar... Ik heb gister wel Blendabilities besteld, want nu had ik ze bij Ellen gebruikt, maar om daar voor elk kaartje aan te schuiven...

Dit is hem geworden... De stempels enkele malen afgedrukt met versamark en met wit embossing poeder bewerkt. De denneappeltjes heb ik op vellum gedaan.
Vervolgens met de Blendabilities gewerkt om een besneeuwd effect van de tak te creëren.
Gaaf toch?



Ik zag zojuist een nieuwe challenge bij SU-per challenges challenge #56 "alles mag" daar wil ik dit kerstkaartje graag nog aan mee laten doen!

Fijne dag vandaag!



13 opmerkingen:

Margaret zei

Heel gaaf idee om deze techniek toe te passen! Is een prachtige kaart geworden! Juus dus toch aan de blendies haha! Nu ik nog...
Liefs ,Mar

Marit zei

Heel gaaf! Ik dacht dat ik deze set niet wilde maar nu....hahaha

Diny zei

Wat PRACHTIG....heel erg mooi!

Groetjes Diny

Ingrid Reyners zei

Ik ben niet blond maar snappen doe ik het niet, je hebt eerst gestempeld met inkt???En daarna nog eens met versamark en dat geembost??? Ik vind dat effect van die takjes zo gaaf!!! En aangezien ik ook zoiets zo'n stempel heb ben ik wel heel nieuwsgiering......Leuk Judith dat je er deze week weer bij bent bij 52 weeks off........groetjes, Ingrid.

Agreable.stampin.fun zei

Echt prachtig.....een inspiratie, al snap ik nog niet helemaal goed hoe je t gedaan hebt.

Judith Liefting zei

Stempel afdrukken met versamark, wit embossingpoeder erover, heattool.
Daarna met de blendies, lichtste kleur buiten donkerste binnenin.
Daarna nog wat gorgeous grunge sneeuwvlokken en voila!

Yvonne van Bruggen zei

Wat is je kaartje mooi geworden!! Mooi gedaan ook met de blendabilities! Echte inspiratie :-) Leuk dat je meedoet met de 52 weeks..
Kerst-groetjes, Yvonne

Ans Gilbert zei

je kaartje ziet er super uit, helemaal ijzig en erg mooi van kleur, fijn dat je weer meedoet aan 52 Weeks of,
liefs Ans

Gonny van der Ruijt zei

Wat goed bedacht. heel stijlvol deze kaart. Leuk dat je de kaart mee laat doen met de challenge.

*Mariska* zei

Heel erg mooi, het werkt echt heel erg leuk om je embossing met blendabilities te kleuren. Het effect is heel fraai!!!
Bedankt voor het meedoen met de uitdaging bij SU-per Challenges!
Groetjes Mariska

Linda van Wely zei

Heel mooi gedaan, de effecten zijn erg leuk geworden! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

Anne-Marie Breurkes-Rood zei

Gaaf effect met embospoeder en blendabilities! Bedankt voor de tip en het meedoen bij SU-per Challenges.

Hélène den Breejen zei

Prachtige kaart met een erg gaaf effect!! Gezellig dat je meedoet met onze SUper challenges.

Groetjes Helene