donderdag 18 september 2014

Kerst #38

Goedemorgen!
We blijven vandaag een beetje in de late sferen hangen,
vanmorgen op school stond de directeur in de lobby, die heb ik gelijk aan zijn jas getrokken.
Eva wordt 15 november 4 en tja... Naar welke klas gaat ze nu en wanneer mogen we dagdelen gaan wennen.
Maar ik was een kleine 2 weken te vroeg, ik word gebelt de eerste week van oktober.
De lijst mocht ik wel inzien, Eva gaat naar 1/2 a en krijgt 1 dag een juf en 4 dagen een meester!
Superleuk, want meesters zijn tegenwoordig behoorlijk zeldzaam.
Ben heel benieuwd!

Maar het is donderdag... Kerstkaartjes dag!
Ik kreeg voor Eva een stapeltje papier mee bij Margaret, die ik zelf natuurlijk ook even doorpluisde.
Er zat prachtig folie bij, wat dus echt niet bij Eva belandde maar in Mama haar hobby la.
Ik heb daar gisteravond dit kaartje mee gemaakt.




In dit geval is Less absoluut More, ik had alleen het folie op het cardstock geplakt en vond hem toen eigenlijk al mooi, haha.
Ik heb een ster geembosd uit Stampin' Up!  Bright & Beautiful set, en uitgestanst, ook een ster in Dazzling Diamonds uitgestanst, wat is dat toch verschrikkelijk mooi!
Voor de liefhebbers, de lintjes die ik heb gebruikt zijn in de share per meter te krijgen.


Ik ga nog even een stofzuiger door huis heen slingeren. Tot blogs!

6 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Stijlvol!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ingrid Reyners zei

He wat een mooie CAS uitvoering van je kerstkaart Judith. Zo zie je maar weer soms kan het heel simpel zijn. Wat leuk dat Eva een meester gaat krijgen, Lieke had dat ook toen ze begon in groep 1, daar heeft ze nog steeds hele leuke herinneringen aan! E n inderdaad meesters zijn op de basisschool heel zeldzaam, dus straks maar genieten geblazen. Fijne dag, groetjes, Ingrid.

Ans Gilbert zei

wat gaat het snel,Eva al weer bijna 4 en naar de basisschool, leuk dat ze een meester krijgt..
Je hebt een mooie, chique kerstkaart gemaakt, fijn dat je weer meedoet aan 52 Weeks of..
liefs Ans

Diny zei

Wat een prachtige kaart!

Groetjes Diny

Rosina zei

Heel mooi kaartje Judith...prachtig met die sterren en die tekst zo....

groetjes Rosina

Jannie Bremer zei

super mooie kaarten.