donderdag 11 september 2014

Kerst #37

Ondanks de mooie nieuwe Seasonal, blijf ik toch een favoriet hebben.
Flurry is dan wel met pensioen sinds eind augustus, maar hij combineert prachtig met actuele producten.
Dus vandaar ook gewoon weer een donderdagse kerstflurry van mij!


De mooie tekst komt uit een nieuwe Stampin' Up! set Beauty of the Season. En tja, ik heb een zwak voor mooie teksten. En de embossing mal... Die vind ik ook al zo mooi! De donderdag is een prima excuus om ze weer even te pakken en mee te spelen.
Voor nu ga ik snel door, wil nog van alles doen voor ik Eva weer van school ga halen.
Die tijd dat ze daar zit vliegt altijd voorbij.... Tot blogs!

4 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

Wat een mooie creatie is dit Judith, door zijn eenvoud en het wit wat je hebt gebruikt met de sterren, oogt het als een simpel kaartje, maar er staat meer als genoeg op. De tekst is erg mooi. Fijne dag groetjes, Ingrid.

Ans Gilbert zei

prachtige kaart Judith, mooie flurry en tekst,fijn dat je weer meedoet aan 52 Weeks off,
xx Ans

Diny zei

Wat een schitterend kaartje Judith....prachtig!

Groetjes Diny

Yvonne van Bruggen zei

Wauw, heel mooi kaartje Judith! Ik zag de embossingfolder nog niet zo zitten, maar zo is hij wel heel mooi! Leuk dat je meedoet bij de 52 weeks!
Groetjes, Yvonne