maandag 22 september 2014

Hoera een meisje

Het is weer de hoogste tijd om geboortekaartjes in mijn kaartencaroussel aan te vullen.
Nu is bij SU-per challenges challenge #55 kleurenchallenge


Met deze kleuren kon een meisjeskaart natuurlijk niet uitblijven!
Ik kreeg onlangs ook het verzoek Nederlandse kaartjes, heb nu een stukje stempel van de Nederlandse Sentimenten gebruikt en het wood "meisje" uitgestanst met het Bigz alfabet.


Ik kon het niet laten om mijn favo setje in de kast te laten staan, want oh, die voetjes.... Ze blijven geweldig!


Cute nietwaar?

Ik ga hier nog even wat doen, want dochterlief roept al dat ze honger heeft... Zou er weer een groeispurtje aan gaan komen?!

4 opmerkingen:

Linda van Wely zei

Wat een schattig kaartje is het geworden! Leuk die sterrenpons he! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

Gaby Dierx zei

Leuk met die voetjes binnenin!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Margaret zei

Leuke kaart zeg! Dat alfabet is ook zoooo leuk!!
Liefs,Margaret

*Mariska* zei

Mooi kaartje Judith, leuk dat je weer meedoet bij SU-per Challenges! Groetjes Mariska