zondag 28 september 2014

Hoera een jongen

Van de week postte ik a een soortgelijk kaartje, maarja, waar meisjes geboren worden.
Worden natuurlijk ook jongens geboren!
Aan het idee heb ik heel weinig veranderd, behalve dan de kleuren.


En dan ook nog even de roze variant eronder....


De mooie gestanste letters komen van Stampin' Up! Perfect Print Alphabet Bigz Die, ik vind hem super in gebruik. Geen gepiel met lettertjes die in de stans vast zitten, maar een keer door je Big Shot en de letters liggen los op je Bigz Die, klaar voor gebruik!


Voor nu wens ik jullie een fijne zondag! Wij stappen zo in de auto richting Castricum, mijn zusje haar "18e" verjaardag vieren (alweer!)

2 opmerkingen:

Freubelparadijs zei

Ik vind ze erg leuk, weer wat om op mijn verlanglijstje te zetten. De Bigzzzzzzzzzzzzzzz.

Judith Liefting zei

Sorry Petra!