maandag 1 september 2014

Het wonder dat Whishper White heet

Nu weten jullie allemaal best dat ik een hoop speelgoed in huis heb.
Dat had ik al voordat ik demo werd bij Stampin' Up! om die reden wilde ik ook spullen opmaken voordat...
Nu ben ik ook best naief en tja low budget...
Want ik stempel al tijden op Hema correspondentie kaartjes en DSP papier wat op moet.
Totdat... Ja, echt, Juud heeft het licht gezien.

Ik had een stempel die niet lekker af wilde drukken, geen photopolymer, gewoon rubber!
Het werd geen effe afdruk, maar een beetje een vintage look, niet storend... Maar niet naar mijn zin.


Totdat ik van Belinda een vel whisper white aangereikt kreeg, jezus wat een verschil!
Geen smoesjes, geen trucs alleen maar ander papier.


Wat een giga verschil hè?!?
Ik heb ze ook nog even naast elkaar gelegd.


Het verschil was voor mij dus reden om mijn correspondentie kaartjes in Eva haar knutselbak te doen en Whisper White papier aan te schaffen! Very Vanilla (een gebroken wit tint) volgt heel binnenkort!
Nu weet ik dat jullie de verpakkingen te groot vinden en dol zijn op mijn shares.
Dus ook dit papier kan in een share gekocht worden
(per 5 A4 voor € 1,50 of 10-tal voor € 2,50 of gewoon een heel pak 40 vel voor €9,75).
Ik zal de komende dagen de shares aanvullen, dit kost tijd, maar houd ze in de gaten of roep gewoon!

Om mijn promotie zilver met jullie te vieren, zou ik onder alle bestellers (gewoon en shares) de leuke nieuwe Nederlandse stempelset verloten! Na alle namen te hebben ingevoerd, rolde er zojuist de naam van M. van Blitterswijk eruit! Maggy gefeliciteerd met de stempelset! Ik doe hem bij je volgende bestelling, alvast heel veel plezier ermee!




Fijne avond verder!

1 opmerking:

Henk en Maggy zei

Wat leuk dat ik deze set heb gewonnen! Ben er heel blij mee, dank je wel!
Groetjes, Maggy