dinsdag 23 september 2014

Goodie inspiratie

En toen was het alweer dinsdag, ik ben afgelopen weekend bezig geweest met wat klant bedankjes.
Donderdag was ik namelijk op de Broersveld in Schiedam, daar was een LadiesNight en een van mijn downlines, Erna, stond daar met een kraampje.
Dus 's avonds, whoopa, Juud op de fiets naar het centrum om even een kijkje om de hoek te nemen.
Bij de entree kreeg ik een "goodie bag" gevuld met van alles leuks, maar vooral met inspiratie!
De tafel van Erna stroomde ook over van leuke Stampin' Up! producten en er lag ook een Project Life boek.
Iets waar ik me nog steeds niet aan heb gewaagd, maar god wat ziet het er allemaal gaaf uit.

Van het weekend begon ik aan een soortgelijk bedankje wat in de goodie bag zat.
Vond ze zo simpel, maar zo leuk!


Ik heb luciferdoosjes gedecoreerd met het In Color 2014 -2016 designer papier (wat ook in share te krijgen is) en een bloemetje uit de Petite Petals set, een takje en een bijpassend labeltje.
Super simpel, maar het resultaat is zo leuk!

Aanstaande dinsdag 30 september plaats ik weer een verzamelbestelling, bestel jij dan ook?

3 opmerkingen:

Marit zei

Ha, leuk, zoiets had ik als swap vorig jaar, met dezelfde herfsttintjes!

Gaby Dierx zei

Leuke cadeautjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Diny zei

Wat leuk gedaan Judith....ziet er vrolijk uit!

Groetjes Diny