zondag 21 september 2014

Blooming Sunday

En toen was het alweer zondag, het weekend vliegt zoals gewoonlijk weer voorbij.
Zometeen gaan we op verjaardag bij schoonzus.
Uiteraard met een kaartje, echter besloot ik gisteravond laat nog snel wat anders te maken.
Dus de kaart van Corine volgt nog.

Ik heb met Stampin' Up! Flower Patch een soort van haat liefde verhouding opgebouwd.
De set is geweldig mooi, maar oh oh, ik ben zo verknocht aan mijn rubber.
Ik heb DemoSupport al gesmeekt of ie alsjeblieft in rubber komt, maar voorlopig moet ik het doen met Photopolymer, ook wel handig want je ziet alles.
Stamp-a-magic kon gewoon in de kast blijven dit keer.
Tafel bezaait met diverse kleuren inkt en het boeket op de kaart was geboren!
Stiekum toch wel erg mooi....


Fijne, zonnige zondag allemaal!

3 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Vrolijk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Margaret zei

Tis een prachtige kaart!
Liefs,Margaret

Diny zei

Ik vind je kaartje prachtig Judith...zachte kleurtjes en dan de prachtig rode bloem erop....gaaf!

Groetjes Diny