dinsdag 16 september 2014

4 jaar

Langzaam komt de datum van Eva haar 4e verjaardag steeds iets dichterbij.
Dit betekent ook dat vriendjes en vriendinnetjes 4 worden.
Serena mag de spits afbijten en dit kaartje komt dan ook haar kant op.


Stampin' Up! nieuwe Blackberry Bliss is zo'n mooie intense kleur en na bijna 4 jaar roze, mag er wel wat paars komen toch?!
Vrees dat Eva die mening niet met me deelt, maar ach soms... Doet deze Mama lekker wat ze zelf wil.
Ik heb het lekker confetti laten regenen met behulp van de Dotty Angles stempelset, een feestelijke ballon en met letters het woord hoera! gevormd, een super feestelijk geheel toch?


De binnenzijde een beetje opgepimpt met zilver glitterpapier, de letters en het cijfer zijn gestanst met het Bigz alfabet. De kleine sterretjes komen van de sterrenconfetti pons. Denk dat ik nog wat extra losse sterretjes in de envelop doe, een feestelijk tintje bij het openmaken!


Voor nu ga ik mijn tas inpakken, ik ga een avondje uit stempelen, leukkkkk!!!

Ik wil dit kaartje mee laten doen bij de Creatieve Zebra "Maak een kaart voor een kind"

Fijne avond!

3 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Feestelijk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ingrid Reyners zei

Mooi Judith !! Al bijna vier jaar Eva , gaat snel! En natuurlijk een super kaartje voor het vriendinnetje van Eva .

Folkje zei

Leuk gedaan, succes met je deelname bij DCZ

groetjes
Folkje