zaterdag 16 augustus 2014

You're a star

Vandaag alweer de op een na laatste vakantie dag,
aanstaande maandag gaat manlief weer werken en gaan Eva en ik de laatste 3 weken schoolvakantie in.
Ik moet zeggen ik sta aardig in vakantie modus.
Nouja, meer luie modus, af en toe...
Eigenlijk heb ook helemaal geen tijd voor deze modus, want de Carry Over list loopt langzaam aan op zijn einde en is 27 augustus voor het aller allerlaatst te bestellen!
En tja... daar staan wat mij betreft echte must haves in.
Daarnaast heb ik een hoop nieuw speelgoed staan, allemaal uit de nieuwste Seasonal.
Bruis van de ideeën, maar die tot uitvoering brengen is nog niet gelukt.
Tijd....

Dit kaartje maakte ik vorig weekend, met onder andere wat nieuwe kerstspulletjes.A
Maar wie zegt dat je met kerstspulletjes alleen maar kerstkaarten kan maken?!
Ik heb de nieuwe In Colors gebruikt, hello honey en lost lagoon.
De nieuwe sterren confetti border pons (erruggggg leuk) en zelfs het "afval" kan je heel leuk gebruiken!
Natuurlijk mogen de ster framelits waar ik op dit moment echt aan ben verknocht niet ontbreken.
Het sentiment komt uit Pictogram Punches, deze dubbel gestempeld op het Hello Honey cardstock en Tangelo Twist, vervolgens met de itty bitty sterrenpons uitgeponst en verhoogd opgeplakt.


Fijn weekend verder!

Geen opmerkingen: