zaterdag 30 augustus 2014

Sketch

Tot mijn grote verbazing prijkte mijn naam onlangs bovenaan bij Crazy for CAS!
Wat betekende dat ik voor een keer gastdesigner mocht zijn, superleuk!
Ik kreeg een mail met daarin de volgende sketch

sketch.jpg wordt weergegeven

Ik had gelijk al tig ideeën maarja, zie ze maar op papier te krijgen zoals ik ze in mijn hoofd heb.
De komende tijd is het blog dus goed gevuld met creaties rondom deze sketch.
Uiteindelijk heb ik wel 4 kaarten volgens de sketch gemaakt, maar het werd uiteindelijk de allereerst die ik doormailde.
Dit is hem geworden:



Toen ik de sketch in mijn mail ontvang kwam ook mijn Stampin' Up! pre-order doos binnen, dus gelijk de nieuwste ster confetti pons uitgetest voor dit kaartje, hij creëerde gelijk een leuke border.
En daar we toch al in het sterren thema bezig waren, ben ik daar maar in gebleven!
Net als de nieuwste In Colors, mijn eerste pak is al weer op, dus volgens mij gebruik ik ze vrij vaak.

Doen jullie ook gezellig mee met deze nieuwste challenge bij Crazy for CAS?!? Heel benieuwd naar jullie creaties!
Tja, een beetje een sterrentik.... Maar ik vind ze ook zo leuk


Geen opmerkingen: