dinsdag 19 augustus 2014

Pompoenige Workshop

Daar zitten we dan half augustus en als ik zo naar buiten kijk lijkt het werkelijk wel herfst.
En tja... bij herfst horen wat  mij betreft pompoenen en kalebassen!
Ik speelde al enige tijd met het idee deze te maken en dan als workshop in september aan te bieden.
Stiekum, loopt het weer eens anders als gepland.
Want mijn stempelavondje van vanavond wordt spontaan een workshop avondje pompoenen.
Wat waren de meiden enthousiast na het zien van de eerste foto's. Dus vanavond gelijk de vuurdoop!



Ik heb gespeeld met (verschrikkelijk weinig!) speelgoed, een Big Shot, Gift Bow Bigz L en de stempelset Truly Grateful, oranje cardstock en matchende inkten.


De grote variant


En zijn kleinere broertje
 






Het idee komt bij Stampin an Inkttrail vandaan, thx for the great inspiration!

Ik wil mijn pompoenetjes graag mee laten doen bij;
Creative Cutting Challenges challenge #50 "alles mag"
Knutsels en Kadootjes challenge #16 "alles behalve rechthoek of vierkant"

Fijne dag verder!

6 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Judith,
nou, ik krijg bijna zin in de herfst als ik jouw creaties zie! Wat gaaf gedaan! Succes met de workshopavond!
Groetjes,
GerJanne
Leuk dat je meedoet met de challenge van K&K!

Monique zei

Jeetje dit is echt al herfst. Dat is het hier vandaag ook. Maar ze zijn geweldig geworden.
Dank je wel voor het inzenden van je creatie bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

Marleen van der Most zei

Wat heb je dit super leuk gemaakt Judith!!
Al helemaal herfsterig inderdaad, maar ja zo is het weer ook wel, haha.
Ik vind het erg mooi.
Groetjes, Marleen

Margot zei

Die zijn leuk! Kunnen zo bij de voordeur! :)

Ingrid Reyners zei

Leuk idee Judith, leuk uitgewerkt. Ik krijg zo zin in de herfst als ik dit zie, maar eigenlijk wil ik eerst nog een beetje zomer. Ik hoop dat iedereen net zo enthausiast was als wij, over je mooie pompoenen, en zijn de cursisten tevreden naar huis gegaan. Leuk dat je mee doet met de challenge van K&K. Groetjes, Ingrid.

Angela zei

Wat een schitterende creatie Judith.... gezellig dat je meedoet aan de laatste uitdaging bij CCC en veel succes.
grt Angela