zaterdag 23 augustus 2014

One, two, trio!

Van de week heb ik al twee varianten laten zien van de papieren pompoenen die ik had gemaakt.
Gezien het prachtige weer, lees flinke regen en hagelbuien en het gedonder van onweer op de achtergrond.
Was Eva met Papa appelkruimeltaartjes aan het bakken en zat ik vanmorgen vroeg alweer te freubelen.
Ditmaal ging ik voor een gele pompoen, ik vind ze ook echt geweldig leuk om te maken.
En mijn vensterbank komt langzaamaan in Stampin' Up! herfstsferen.


Ik heb wederom gebruik gemaakt van de Big Shot, Gift Bow Bigz L en de stempelset Truly Grateful, Hello Honey cardstock en inkt. Ze zijn zo leuk om te maken, wil jij ze nou ook maken?! Dat kan! Mail me, dan maken we een afspraak!




Het trio....

Ik wil mijn pompoen graag mee laten doen bij SU-per Challenges challenge #51 "alles mag"
En bij de Creatieve Zebra "alles mag"

Zo, nu snel weer achter de freubeltafel, het is er immers weer voor, fijne freubeldag!


7 opmerkingen:

Crejabeja zei

Zeker gaaf... waar woon je? Welke mal gebruik je voor de pompoen?

Margot zei

Helemaal leuk Judith!

De Stempelolifant zei

Leuk die pompoenen!
Dank je wel voor het meedoen aan de SU-per Challenge.

Cinderella zei

Hee Juud ze zien er geweldig leuk uit
Liefs Cinderella

Folkje zei

Deze pompoenen passen zeker goed bij het weer van de afgelopen week.
Succes met je deelname bij DCZ.

groetjes
Folkje

Yvonne zei

Wat leuk gedaan deze pompoenen! Gezellig dat je meedoet met de SU-per challenge. Groetjes, Yvonne

*Mariska* zei

Bedankt voor je originele inzending bij SU-per Challenges! Heel erg leuk deze papieren pompoenen, ze zullen zeker leuk staan in de vensterbank!
Groetjes Mariska