donderdag 28 augustus 2014

Kerst #35

Inmiddels is het alweer donderdagavond,
vanmorgen de nieuwe kerstcatalogus online gelanceerd.
Daarna met dochterlief de stad in voor nieuwe kleren,
deze zomervakantie had ze iets te veel pokon gehad volgens mij, of krimpen lange broeken gewoon als ze stil en ongedragen in de kast liggen!?
Want anders is dat het waarschijnlijk.

Ik had het kaartje al klaar, maarja een foto ervan is ook wel handig net als een berichtje.
Dus hier komt ie eindelijk!


Een sjiek, zwart, wit, smokey slate kerstkaartje!
ik vermoed stiekum dat hij ook nog in een andere kleur gaat volgen.

Maar voor nu... Ga ik me naar de hobbytafel begeven, buurvrouw Lieke is dinsdagmiddag bevallen van een dochtertje. Nu was ik vergeten te vragen hoe ze heette, dus dinsdagavond werd niks. Gister onderschepte ik de verloskundige en had ik de naam "Jette"!
Maar er stond ook een mega Stampin' Up! order die verdeeld moest worden en de deur uit...
Nu dat allemaal is gedaan, de hoogste tijd voor een geboortekaartje voor ons nieuwe buurmeisje Jette.

Fijne avond nog allemaal!

4 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Sfeervol!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Diny zei

Wat een gave kaart!

Groetjes Diny

Ingrid Reyners zei

Wat een mooie stijlvolle kerstkaart is dit geworden Judith. Leuk hoor. Gezellig dat je weer met ons mee doet bij 52 weeks off.............groetjes, Ingrid.

Ans Gilbert zei

wat heb je een prachtige, chique kerstkaart gemaakt,MOOI
liefs Ans