donderdag 21 augustus 2014

Kerst #34

Zoals jullie weten heb ik vorige week met Belinda zitten stempelen.
Zij had onder andere deze set mee, god wat had ik een spijt dat ik die niet besteld had zeg!
Zo mooi en nu erg hoog prijkend op mijn wensenlijst!


Ik vond hem al heel mooi, maarja ik ben niet zo'n kleurder, dus verhuisde hij van de wil ik hebben lijst weer op de twijfel variant.
Tot je ermee mag spelen...


Want toen was ik verkocht aan dit knalrode Cardinaaltje!
Nou ik ga voort maken, er komt zometeen een schoolvriendje van Eva, zijn ouders zijn te werk.
Dus ik ga vandaag twee bijna kleuters bezig houden, wish me luck!

Fijn dag vandaag




3 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Nou, die zou ik maar snel aanschaffen, wat een pracht van een kaart is dit, mooie tekst ook, fijn dat je weer meedoet, liefs Ans
DT 52 weeks of..

Belinda Blom zei

Nou Juud, ik zou maar oppassen dat dit vogeltje niet wegvliegt, zo echt ziet-ie eruit! Leuke stempelset he! :-)
Groetjes van Belinda

Margot zei

Die is leuk!