donderdag 14 augustus 2014

Kerst #33

Hmmmz, na dit kaartje kunnen jullie waarschijnlijk echt zeggen Juud heeft een sterren-tic.
Maar ik vind die framelits zo leuk, ik pak ze steeds...
Gelukkig voor jullie, heb ik gister met Belinda ook nog daadwerkelijk kerstkaarten gestempeld.
Maar die wachten nog op wat afwerking, dus die volgen nog. Maar... Eerst deze!


Ik zag een soortgelijk kaartje op Stampin' Up! Christmas Cards, maar die kon me niet bekoren, hij leek niet af naar mijn zien. Dat vroeg dus om een lift en een finishing touch met een beetje bling!
Dat glitter papier van Stampin' Up! blijft geweldig! En in tegenstelling tot andere merken zit na gebruik niet gelijk alles onder de glitters.

Vanmiddag kom ik even een rondje bij jullie doen, nu eerst op naar de kinderboerderij!

Fijne dag en tot blogs!

5 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

Wat een leuk weer Judith.

Gaby Dierx zei

Eenvoud siert, vind hem heel leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Prachtig papier en mooie sterren, erg mooi gemaakt, fijn dat je weer meedoet, liefs Ans
DT 52 weeks of...

Marleen van der Most zei

Schitterende kerstkaart Judith.
Groetjes, Marleen

Nelleke zei

Mooie mooie en frisse kerstkaart zeg! Fijn dat je weer meedoet. Groetjes,Nelleke DT 52 weeks of