zondag 10 augustus 2014

In Colors

Gisterochtend, tijd voor een rondje blog en jezelf dan terug zien in de top 3 #1 bij Crazy for CAS
Helemaal leuk!
Gistermiddag ook weer thuis gekomen en daar was dan eindelijk het langverwachte pakket met kerstspeelgoed! Je kan er niet vroeg genoeg bij zijn.
Bij de bestellingen die maandag binnenkomen gaat natuurlijk een nieuwe Seasonal!
Ook zat er in de doos de hostes stempelset, Alledaagse Avonturen, die ik onder de bestellers van augustus ga verloten om mijn promotie te vieren.

Foto: Hij is al binnen, de exclusieve Nederlandse hostess set, ik verloot hem onder de bestellers van de maand augustus! Heb jij al besteld?

Dussuh... waag een gok en bestel!
De weekly deals of de geweldige bundels of de geweldige blendies (alcoholmarkers) of of keuze te over.




De nieuwe In Colors, ik maakte er een simpel, vluchtig kaartje mee.
Maar wat zijn ze mooi hè?! Vooral de blackberry bliss/paars vind ik helemaal het einde!
Wat is jouw favo kleur?!


de set markers kost slechts 15,95
de set met cardstock (4 A4 van elke kleur)  en inktpads is 36,95

Voor nu tijd om aan de slag te gaan, de hemelwaterafvoer vertoont kuren.
Dus manlief en de buurman gaan zo het dak op.
Hoop dat zij het alleen af kunnen, we gaan het beleven.

Fijne zondag verder!

1 opmerking:

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd met je top 3 plekje Judith en wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt, super. Succes met de hemelwaterafvoer.
Liefs van Anita