zondag 3 augustus 2014

Happy!

Soms heb je van die dagen, vanmorgen trof ik van een klant een mailtje in mijn mailbox.
Mijn dag kon niet meer stuk!
Is toch prettig om te horen dat men het waardeert dat je blog en facebook up to date is, want ook daar gaat veel tijd in zitten.
Wilma, bedankt voor je super compliment! *bloos*

Vanmorgen op visite geweest, zojuist cupcakes gebakken met dochterlief.
We gaan morgen naar de Efteling en tja, dan breng je uiteraard iets lekkers mee!

Zaterdagmiddag heb ik een aantal leuke noteboekjes opgepimpt om bij de klant bestellingen te doen.
Al ligt er ook al eentje ingepakt voor mijn moeder haar verjaardag.
Denk dat ze de bloemenzee wel op prijs stelt!


Met crumb cake inkt heb ik het noteboekje voorzien van een houten achtergrond, die Hardwood stempel is zo mooi en veelzijdig!
Vervolgens diverse bloemen uit de nieuwe Flower Patch set gestempeld en gestanst.
Het is een clearset of zoals SU het noemt photopolymer, ik moet zelf vooral erg aan de stugheid van het materiaal wennen. Maar de set zelf heeft een behoorlijk hoog WOW factor!
Ben er in ieder geval voorlopig nog niet mee uitgespeeld!


Ik wil dit noteboekje graag meelaten doen bij;
MiekeLotte is challenging you "zomerboeket"
KIC challenge #49 "alles behalve vierkant"
Facebook cardschallenge #45 "zomer"

Mocht je nog wensen hebben uit de gave Weekly Deals van deze week of wil jij iets van de speciale Big Shot actie, met die geweldige exclusieve bundels?! Morgen zal ik pas 's avonds bestellen, omdat we overdag in de Efteling zijn.
Dus geef jouw bestelling uiterlijk maandag 4 augustus voor 19 uur door! mail dan naar jcm.liefting@gmail.com
Bij je bestelling krijg je sowieso van mij een kerstcatalogus cadeau, bij € 100,- een set maskvellen naar keuze en bij € 200,- ook nog eens gratis verzenden en € 30,- hostess credits!

Buiten dat, vier ik deze maand mijn ZILVEREN feestje en maakt iedere klantbestelling kans op die leuke, exclusieve nederlandstalige hostess set!




9 opmerkingen:

Yvonne zei

Dat is een prachtig zomer boeket!!
Liefs,
Yvonne(dt member Miekelotte)

Marleen van der Most zei

Wauw, ontzettend mooi!
Groetjes, Marleen

Anita Meijer zei

Supermooi Judith, altijd superleuk om complimenten te krijgen, top voor je. Heel veel plezier morgen in de Efteling.
Liefs van Anita

Mieke zei

Heel mooi!
Geniet van je complimentje :-)

Gaby Dierx zei

Wat een mooi vrolijk kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Creaine zei

wow heel mooi. Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij KIC.........succes!!!

Groetjes Ine
http://creaine-challenges.blogspot.nl/

ann van dijk zei

Hoi
Wauw wat een prachtige kaart.
Echt super mooi.
Fijne dag nog.
Liefs Anneke

Karin zei

Wat een super mooi notitieboekje is het zo geworden met het zomerse boeketje. Bedankt dat je mee doet met de challenge van Miekelotte.
Groetjes, Karin DT-team Miekelotte

i love cards zei

leuk zeg. die hardwood is zo mooi he
gr Lilian