zondag 24 augustus 2014

Bijna

De Holiday Carry Over list loopt nu echt op zijn einde, de nieuwe catalogus staat alweer te trappelen.
Maar wat staan er in deze Carry Over list prachtige stempels.
Festive Flurry, het was liefde op het eerste gezicht dat ik die zag, zo mooi!
En Ornament Keepsakes, ook zo'n veelzijdige beauty!
Beide zijn hier ook absoluut onmisbaar in het kerstassortiment!

Onlangs kreeg ik een kaart onder ogen, een klant wilde die set hebben.
Het ging om Ornament Keepsakes, het kaartje wat ze liet zien bleef echter in mijn hoofd spoken.
En heb ik gistermiddag maar gelift, hij was te mooi om het niet te doen.



Een plaatje toch?

Heb jij nog wensen van de Carry Over List? Aarzel niet langer en geef ze door voor het te laat is, morgen bestel ik ze voor je!

Fijne zondag verder!

1 opmerking:

Gaby Dierx zei

Mooi door eenvoud!!!
Creatieve groetjes, Gaby