maandag 25 augustus 2014

6 jaar Getrouwd

Wat een verschil, zes jaar geleden was het belachelijk warm.
De mussen vielen letterlijk dood van het dak, en daar stonden wij driedelig pak, trouwjurk petti coat.
Kortweg erruggggg warm! En vandaag errug koud!
Gisteravond heb ik in het geniep zitten knutselen,
om vervolgens 's avonds laat stiekum een kaartje tussen Michel zijn werklaptop te stoppen.
Maar verrassing was geslaagd!


Een heel simpel kaartje gemaakt, wat ondanks de hartjes naar mijn idee nog best stoer oogt.
Voor de hartjes heb ik de redemption techniek gebruikt, elke kleur is dubbel afgedrukt met slechts 1 beinking. Best leuk toch?

Voor nu ga ik me nog even nuttig maken, bestellingen zijn de deur uit, de laatste Festive Flurry's en prachtige Ornamenten hoop ik snel binnen te hebben. Dan kunnen jullie aan de slag met de kerstkaartjes!


4 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
van harte gefeliciteerd,als ik die foto zie denk ik, liggen ze echt met die dure kleding gewoon in 't zand ??
Het is nu echt fris heb net de verwarming aangezet,
fijne avond, groetjes Ans

Marleen van der Most zei

Gefeliciteerd Judith!
Je kaart is zeker stoer geworden en leuk dat je man het een geslaagde verrassing vond, haha.
Heerlijk ook met je jurk in het zand, hihi. Ik heb nog iets veel ergers gedaan... ben voor de officiele ceremonie met mijn man het bos in gegaan voor foto's en rats een scheur, haha. Ik kon er niet mee zitten hoor, aan het einde van de dag was mijn jurk redelijk verwoest. Maar het was de dag van mijn leven. Jullie trouwfoto is ook prachtig!!
Op naar de 10 jaar!
Groetjes, Marleen

Judith Liefting zei

Ojee, als coupeuse is dit natuurlijk een dramatisch aangezicht.
En dan te bedenken dat ik na afloop de jurk gewoon in de wasmachine heb gedaan. Ziet er weer piekfijn uit! Hihi
En het is inderdaad weer koud, verwarming loeit ook hier weer, morgen met Eva op warme kleding jacht, want die is heel hard gegroeid.... Houd ons van de straat! Fijne avond nog! X

Margaret zei

Lieve Juud, je was een plaatje met je trouwjurk aan!! Dat het alweer zes jaar geleden is! Nog heel veel gezonde en gelukkige jaren met Mich en Eva en Santo! Oh enne wat had ik ook alweer met m'n trouwjurk? Door de harde wind vloog mijn witte jurk onder de uitlaat van de oldtimer tijdens het maken van de foto's....gitzwarte vlek als gevolg de rest van de dag......heb maar niet meer naar beneden gekeken de rest van de dag haha.
Liefs, Margaret