zaterdag 2 augustus 2014

52 Stars

Elke donderdag plaats ik trouw een kerstkaartje, de voorraad groeit gelukkig weer lekker!
Nu zag ik afgelopen donderdag dat er sterren werden gevraagd voor 52 weeks of Christmas.
Ik heb gister tijdens de pre order geweldig spullen besteld die van pas zouden komen.
Maarja, geduld.... Ik hoop maandag een doos uit te kunnen pakken (als het mee zit)!

Vanmiddag was het in elk geval weer verschrikkelijk warm en geen zuchtje wind te bekennen.
Eva kroop al stiekum op de koele bank en zette de tv aan, mijn kans om even te gaan zitten freubelen.
Ik zag op Stampin Friends een kaart die ik beslist ook moest maken, ik vond hem GEWELDIG!!!
Dus zodoende... Ik maakte twee varianten.



En wat vinden jullie?! Ik heb er gelijk van elk 5 gemaakt, dussuh... afkeuren kan eigenlijk niet meer ;)


Fijne zaterdagavond!

5 opmerkingen:

Mieke zei

Afkeuren? Natuurlijk niet, je kaarten zijn echt prachtig! Mooie stempels heb je gebruikt.

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaarten Judith, ik vind ze prachtig.
Liefs van Anita

Ingrid Reyners zei

Wat een leuk kerstkaart heb je gemaakt Judith. Super leuke stempels heb je gebruikt in echte kerstkleuren. Ben je al in het bezit van de nieuwe collectie kerststempels van SU, of zit je nog te wachten op het pakketje. Leuk dat je in ieder geval mee doet met de challenge van 52 weeks off...........groetjes, Ingrid.

ann van dijk zei

Super wat een schatje! Echt mooi
Fijne dag verder
Liefs Anneke

Yvonne van Bruggen zei

Ik vind hem echt heel mooi geworden! Een variant staat ook op mijn to-do-list, het is zo'n leuke set!
Dankjewel voor het meedoen met de 52 weeks challenge!
Kerst-groetjes, Yvonne