zondag 31 augustus 2014

37 jaar getrouwd


Augustus de maand van de trouwerijen.
Vandaag is het de beurt aan mijn ouders, zij zijn alweer 37 jaar getrouwd!
Het bloemetje, een orchidee, had ik vrijdag al gekocht met Eva.

Voor vrijdagavond stond er een freubelavondje op de planning,
heerlijk vrijblijvend freubelen, superleuk toch!? Ook is mijn lintjesshare aardig geplunderd, want de losse meters zijn toch veel geliefder als hele rollen. Zo was er ook vraag naar enkele vellen cardstock en van de paperstack. Nouja, bij Juud kan alles, dus ook dit! Dus heb je wensen, roep!
Er kan in ieder geval weer naar hartelust worden gefreubeld met de lintjes, dsp en cardstock!

Dit is het kaartje wat ik bij de orchidee heb gedaan.
Ik heb wit cardstock geembost met de large polka dot embosfolder van Stampin' Up! die stiekum toch wel heel erg mooi is. Met Stampin' Up!s pink pirouette inkt de zon uit de Kinda Electric set afgedrukt op een doily. Het label komt uit de absolute must have Label Love en heb ik afgedrukt in de kleur van de liefde, real red. Een beetje washi tape, wat losse gouden sequins en je hebt een super gave kaart!
Omdat ik vond dat hij wat miste heb ik de cijfers uitgestanst met de bigz stans. Die maakte de kaart naar mijn idee net af.

Pap, Mam? Nog vele jaren!





Ik wil dit kaartje van mijn ouders graag mee laten doen bij;
SU-per challenge #52 "schetsuitdaging"

Voor nu een fijne, zonnige zonnig, wij gaan Blijdorp nog even onveilig maken.

3 opmerkingen:

Erna Logtenberg zei

Gefeliciteerd met je ouders! 37 jaar is een hele tijd! Je kaartje is hartstikke leuk! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes Erna

Gonny van der Ruijt zei

Prachtige kaart heb je gemaakt. Die gestanste cijfers staan er super op. Leuk dat je meedoet aan de SU-per challenge.

Hélène den Breejen zei

Gefeliciteerd met je ouders! En mooie feestelijke kaart heb je gemaakt.
Gezellig dat je meedoet met onze SU-per challenges.

Groetjes Hélène