woensdag 9 juli 2014

Weekly Deals en voorstelling

Woensdag betekent bij ons thuis inmiddels twee dingen, Weekly Deals van Stampin' Up! en dansles. Nu is het ook bij ons bijna zomervakantie, over anderhalve week is het zover.
Vanmiddag dus een afsluiting van dansles met een heuze voorstelling!
Ik ben razendnieuwsgierig, maar Eva laat weinig los dus ik moet echt afwachten tot vanmiddag, want vanmiddag gaat het gebeuren!

Nu eerst de Weekly Deals

Zit er wat voor je tussen? Mail, maandag 14 juli staat de volgende verzamelbestelling gepland.

Ook de ACTIE pagina is voorzien van een leuke nieuwe actie
In juli geef ik  bij iedere bestelling vanaf € 100,= een mask cadeau!
De masks zijn (21.5 cm x 21.5 cm) en zijn voor een heleboel 
leuke dingen te gebruiken.
Geef je keuze aan bij je bestelling vanaf € 100,= en je ontvangt de masks
 tegelijk met je bestelling.

Bij € 200,- gratis verzenden
en € 30,- Hostess credits zodat je ook die gave Nederlandse set kan kiezen!

Als creatieve mama kan ik de dansvoorstelling natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan zonder een klein bedankje, het idee was eigenlijk een klein boekje met foto's van Eva op dansles.
Eva krijgt op school namelijk ook dansles van dezelfde juf, maar nergens online foto's te bekennen.
Dus plan A viel in het water, gelukkig bestaat er plan B, genaamd pootles.co.uk
Aan de hand van haar beschrijving heb ik dit leuke theelichtdoosje gemaakt, geurwaxine lichtjes voorzien van een gezellig washi tapeje. Nu maar afwachten tot het tijd is, om 15.00 is het zover, ben zo nieuwsgierig!






1 opmerking:

Anoniem zei

Dank je wel voor het mooie en lieve cadeautje….!!!

Groetjes,
Hélène (dansjuf)