dinsdag 1 juli 2014

Trouwen

En?! Wat vonden jullie van de nieuwe catalogus?
Best wel leuk speelgoed toch?

Ik heb gister alweer besteld, speelgoed voor jullie maar ook mezelf getrakteerd op mooi speelgoed.
Want tja, kan niet achter blijven toch...
Maar kiezen is zo moeilijk, helemaal als je zelf besteld, zo verleidelijk om gewoon helemaal los te gaan, want alles is toch wel eigenlijk heel erg mooi...

Dinsdagmorgen was het weer vaste prik, haasten naar school (peuterspeelzaal) want we waren aan de late kant, dat broodje wat van mij perse op moet voor Eva naar school gaat heeft 's morgens nogal wat voeten in aarde.
Op school rolde we van de bevalstemming (donderdag wordt er een Mama ingeleid) in de trouwstemming.
Met een avond ervoor een proefkapsel en make-up, liep ik om kwart voor negen dus in trouwstemming naar huis.
Dat beloofde dus weer een trouwkaart te worden toen ik aan tafel schoof....

Dit was dus het eindresultaat na wat moederpraat op school en de schets van challenge #213 bij Dutch Card Lovers.
Ik heb wat bloemen van de Petit Petals set goud geembossed op vellum, verder rode en zwarte bloemen als regenboog gestempeld.
Mooi stukje gouden lint als scheidingslijn.
Het sentiment gekleurd met markers voor ik hem afdrukte, en de randen met Gorgeous Grunge en gouden metallic PanPastel bestempeld.


De tijd die Eva op de peuterspeelzaal zit vliegt in elk geval voorbij als Mama lekker aan de freubel is.
Nog 3 weekjes en dan is het zomervakantie, tot die tijd koester ik mijn twee uurtjes op de dinsdag en donderdag!

Ik kruip nog even achter de tafel, fijne avond nog!

4 opmerkingen:

Marjan Küppers zei

Prachtige kaart met de Petite petals, het goudembossing, de kleurtjes, het gouden randje en de spettertjes! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

Margot zei

mooi!!!!!!!!!!!!! bedankt voor het meedoen met de DCL!

Rosalien Zwackhalen zei

Hee collega leuk dat je meedoet. Een super leuk kaartje heb je gemaakt. :)

Anja (scrappie) zei

Mooi hoor wat een bloemenpracht. Leuk dat je meedoet bij DCL.