dinsdag 15 juli 2014

Sarah

Vanmorgen had Eva (en ik) een afsluitende picknick van de peuterspeelzaal in het park.
Helaas was het best koud en miezerde het.
Gelukkig hebben de kids niet zo'n last van het weer, maar ik was bij thuiskomst aardig verkleumd van de koud.

Gister zag een van mijn downlines Sarah en werd vijftig.
Wat ik heb begrepen bracht ze de dag door in bed om zo maar niet bij het beruchte getal stil te hoeven staan.
Ik kon het niet laten om een kaartje te sturen, in haar favo kleur Crisp Cantaloupe en een nieuwe stempelset "Amazing Birthday" en bigz number stans.
Wat een verademing om iets te stansen en zo de cijfers van de stans af te kunnen pakken zeg, ideaal!


Op naar het volgende jaar!

1 opmerking:

Anita Meijer zei

Wat jammer van de picknick, hier is het al niet veel beter vandaag. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt Judith, heel mooi.
Liefs van Anita