zaterdag 26 juli 2014

Nuts about You!

Dochterlief is nogal creatief aangelegd, om die reden heeft Eva zelf een hoop knutselspulletjes.
Maar ook eigen stempelsets, Woezel & Pip en van Stampin' Up! Zoo Babies en nu ook de nieuwe hostess set Nuts about you!
Vooral het hangbeestje vind ze het einde.

Nu krijgen we binnenkort een nieuwe bovenbuurvrouw, buurvrouw Lieke is druk aan het verhuizen en er stond al enige tijd een kaartje op de planning.
Na het zien van de schets bij NKU wist ik het, dit wordt Lieke haar kaartje, huisje, boompje beestje.


Het idee begon met ik maak een volledig foute roze verhuiskaart, daar Lieke hoogzwanger is van een meisje.
Maar roze stond verschrikkelijk! Dus overnieuw en nu met fris Coastal Cabana blauw.
De boom heb ik gestempeld en uitgeknipt, vervolgens de boom nogmaals afgedrukt met Old Olive inkt, de blaadjes uitgeknipt en deze met een gluedot iets verhoogt opgeplakt.


In de boom ook maar wat bewoners geplant, ik snap Eva precies, dat hangbeestje is cute!
Ik heb een randje Baked Brown Sugar papier gestanst met de Scallop Border en vervolgens een sierlijk ruffle lintje erover heen.
De vlinders komen wederom uit de embosslits en zijn zo leuk, ik heb ze in roze en in vellum uitgestanst en op elkaar geplakt. Uit de la inimini pareltjes opgedoken voor toch een beetje meer meisjesroze.
Moet zeggen dat het wel weer even omschakelen was, zo'n druk kaartje.
En dan... de volgende ochtend....
Ik kreeg op mijn kop van Eva, want... nou komt het... ik heb zonder het eerst te vragen haar stempelset gebruikt. En Mama, je moet het eerst vragen of je hem mag lenen, daarna gaan we pas delen.
Het was net alsof ik mezelf hoorde praten... Want Eva heeft zelf stempelsets zodra ze van de rest af blijft.
Dus volgende keer eerst maar netjes vragen aan dochterlief!


Net nog even de envelop en de binnenzijde opgepimpt met de stempelset What's Up? Het huisje is volgens mij officieel een pijl, maar voldoet hier prima als huis! Ik kon het niet laten er een hartje uit te ponsen, die Itty Bitty Ponsjes zijn verslavend leuk!


Ik wil dit kaartje graag mee laten doen aan uitdaging #71 bij Nederlandse Kaarten Uitdaging sketch / vlinders
Ik kruip nog even achter de freubel tafel, tot blogs!

5 opmerkingen:

Wilma zei

Een heel STIJLVOL vlinderkaartje Judith en LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
Liefs Wilma ☺☺☺

Anita Meijer zei

Hahaha die Eva en geef er eens ongelijk, ze begrijpt heel goed wat er wel en wat er niet gebruikt mag worden als iets van iemand is, je kaartje voor de nieuwe bovenbuuf is schitterend geworden, heel mooi. Wat superleuk dat Eva ook zo creatief is.
Liefs van Anita

Elise zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging bij de NKU!!
Groetjes Elise

hennie zei

Ja ik vind je kaartje ook enig Judith en leuk dat je meedoet met onze challenge, groetjes hennie DT NKU.

ann van dijk zei

Wat een prachtige kaart, leuk dat je meedoe met de uitdaging bij NKU.
Veel succes en een fijne dag
Liefs Anneke