woensdag 9 juli 2014

Leukkkk

Wat een feestje om een dansvoorstelling van je eigen dochter mee te mogen maken.
Met een giga enthousiaste dansles spat de energie ervanaf.
Eva genoot, straalde van oor tot oor.
Bij thuiskomst vroeg ze al, wanneer geef ik weer een voorstelling Mama?!
Nou, voorlopig eerst even vakantie!
Ik heb geprobeerd foto's te maken, Eva heeft iets tegen camera's momenteel... Ik wil niet...
Gelukkig wel 2 leuke filmpjes kunnen maken!
Voor de liefhebbers, er staat een stukje film (openbaar) op mijn facebookpagina, dus wil je meegenieten, kijk hier!



Zo, ik ga nog even aan de knutsel, om 22.00 uur voetbal... Zou het? Zou wel gaaf zijn finale met Duitsland... We gaan het meemaken! Succesvolle voetbalavond!!!

1 opmerking:

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
het filmpje zag ik op FB, wat leuk en ze was zo enthousiast en deze foto is ook mooi geworden, je mag trots zijn,
liefs Ans xx