donderdag 31 juli 2014

Kerst #31

Gister viel hij op de deurmat, de nieuwe najaars Seasonal, vol met Halloween, herfst en mooie kerstspeeltjes.
Al staan er ook super handige tools in! Nog even geduld 28 augustus mogen jullie meekijken!




Vandaag weer tijd voor een kerstkaartje, ik heb hiervoor de schets gebruikt die ik vorige week bij Ingrid op haar blog zag. Als middelpunt de mooie Festive Flurry! Achter de gestempelde Flurry zit een uit het nieuwe Dazling Diamonds papier gestanst.
Er zit echt een "wow" glimmertje in, maarja zie die maar vast te leggen. Maar geloof mij, hij is wow!




Ook de prachtige Festive Flurry staat op de Carry Over list en is nog te bestellen tot 27 augustus, wil jij hem aan je collectie toevoegen, geef het door en profiteer wellicht van de juli / augustus actie!

Fijne dag vandaag!

2 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

wowie die is mooi gemaakt Judith, mooie tinten zijn het ook, en van het glimmertje zie ik wel wat op de foto hoor! Leuk dat je weer een kerstkaartje hebt gemaakt op donderdag. Ik ben heel benieuwd wat de najaarscatalogus in petto heeft. Fijne dag, groetjes, Ingrid.

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
je kaartje is prachtig, mooie kleuren ook,fijn dat je weer meedoet,
liefs Ans
DT 52 weeks of..