donderdag 24 juli 2014

Kerst #30

Zaten jullie gister ook aan de buis gekluisterd?
Ik vond het allemaal erg indrukwekkend!
Zo respectloos als de slachtoffers elders zijn behandeld, zoveel respect kregen zijn nu!
Ik verklaarde mijn buurvrouw gister nog voor gek, je gaat toch niet langs de route staan, je gaat toch niet kijken?! Ik houd niet van sensatie zoekerij.
Maar wat was het op tv een prachtig mooi gezicht al die mensen langs de route.

Op facebook kwam dit plaatje voorbij, helaas, zo waar....
Foto 
Vrede... De belangrijkste sleutel rondomde kerstgedachte.
Dus ook vandaag weer een kerstkaartje, ik heb van Ellen Stampin' Up! Collectables geleend, ideaal, stempelen, ponsen en opbouwen maar!
Deze set is nog tot 27 augustus te bestellen, bekijk hier de Carry Over list.


Ik heb het sentiment langs de rand bewerkt met de spiral border pons, vind die zo leuk...
En ook de sterrenpons uit de Itty Bitty Accents Punch Pack mag niet ontbreken, pak die haast elke keer... Hij raakt nog overwerkt!

Ik ga dochterlief klaarmaken, nog even de koelkast aanvullen voor het te warm is om boodschappen te doen.
Fijne dag!

4 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

Wat heb je dit leuk gemaakt Judith, tja de kerstgedachte even ver te zoeken, maar zal er ooit vrede komen? Ik ben bang van niet.Fijne dag, groetjes, Ingrid.

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Deze tekst heb ik ook gedeeld op FB, zo waar..en de mensen langs de route vond ik erg indrukwekkend.. wat heb je een pracht van een kaart gemaakt, fijn dat je weer meedoet, liefs Ans
DT 52 weeks of...

Cinderella zei

Mooie kaart Judith en tja het is echt zo indrukwekkend mijn hart gaat uit naar de nabestaande met pijn in mijn hart zitten kijken gisteren .
Liefs Cinderella

Anita Meijer zei

Heb gisteren ook menig traantje weggepinkt, wat was het emotioneel om te zien. Heftig ..... respect voor Nederland hoe ze dit hebben gedaan. Je kerstkaart is prachtig, supermooi.
Liefs van Anita