donderdag 10 juli 2014

Kerst #28

Afgelopen vrijdag zou UPS komen met mijn bestellingen, wachten, wachten en nog meer wachten.
Om kwart over zeven 's avonds ging dan eindelijk de deurbel!
En daar stond mijn mister Brownie met de laatste doos in zijn handen!
Beter kan een mens zijn weekend niet beginnen toch?
In deze box zat onder andere de Stars framelits, wat zijn ze mooi!
Uiteraard gelijk even getest voor het maken van een leuke Ster-flipkaart of zoals inmiddels hier in huis genoemd, de FLIPSTER.


Ik heb het idee van de FLIPSTER aan de hand van een filmpje van Brandys Card, wil je zien hoe, kijk dan hier!
Het groene cardstock en seamribbon is de nieuwe InColor Mossy Meadow, een prachtige kerstgroene kleur! De mooie Stars framelits, een stukje DSP uit het stackje en Gorgoeus Grunge om het witte cardstock aan te kleden. Alleen jammer dat het sentiment niet zo van de kaart knalt op de foto.

Op voor de volgende kerstkaart, het is immer Christmas in July!

3 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Je kaart met flipster is super..volgens mij heb je inmiddels de halve catalogus in huis..aan hobbyspullen..haha..
Leuk dat je meedoet aan 52 Weeks of..liefs Ans

Ingrid Reyners zei

Ik kan het geloven dat je echt zit te wachten op UPS, en dan een geluk zo vlak voor het weekend, je kan er met een gerust hart mee aan de slag! De kleuren ik vind ze geweldig, en ik zat straks al te denken dat ik de inkt maar gewoon in een keer ga besellen, want ui die vijf nieuwe kleuren kan ik echt niet kiezen. Je kaart is geweldig mooi geworden Judith, leuk modelletje. fijn dat je weer mee doet met 52 weeks off......groetjes, Ingrid.

Anita Meijer zei

Hij is prachtig geworden je kaart, heel mooi.
Liefs van Anita