donderdag 3 juli 2014

kerst #27

Vorige week een keertje overgeslagen want toen zaten we lekker op de Veluwe.
Maar we gaan er weer vol goeie moed tegenaan, want de bak moet aangevuld worden.
Deze heb ik van de week zitten maken.
Denk dat er ook nog wel een zilver/blauwe variant volgt, (evenals paars, goud, cherry cobbler rood en old olive groen en en en)...
Maar voor nu is dit hem geworden!



De Ornament Keepsakes stonden al een tijdje op mijn verlanglijstje, want die ring die je ermee kan maken... Die wil ik beslist ook maken voor de kerst!
Dus toen de dies laatst in de Weekly Deals stonden gelijk ook de prachtige stempels mee besteld.
Want we willen natuurlijk wel gelijk aan de slag kunnen!
De kerstbal en het sentiment heb ik zilver geembossed en het geheel afgemat op zilverglitterpapier.
Een supersjiek geheel al springt de bling niet zo van de de foto af.


Ik ga nog even genieten van mijn twee knutseluurtjes!
Fijne dag!


Geen opmerkingen: