donderdag 17 juli 2014

Happily ever after

Vanmorgenvroeg opende ik mijn facebook pagina...
De trend aftellen op facebook is voorbij... (kindje geboren, en vandaag een trouwerij)
De aanstaande bruid bracht vanmorgen Milan nog even naar school, de laatste schooldag en dus vakantie!
Dus vandaag trouwsferen ipv van kerst.

Ik wist om 13.00 ging het gebeuren, dus Santo, Eva en mijn persoontje waren al op tijd de deur uit na de lunch.
Eerst zagen we Milan, super cute zo'n 3 jarig ventje in pak!
Even later natuurlijk de bruidegom en als toppunt de bruid.
Eva vond de bruid een echte prinses en werd er zelfs wat verlegen van, Eva wilde ook niet met Milan of de bruid op de foto, helaas. Over 20 jaar een herkansing, want wat zijn Milan en Eva saampies leuk, hihi.

 

Bij thuiskomst hebben we onze freubels afgemaakt, die ga ik zo in de brievenbus stoppen.
Het trouwthema/kleur was fuchsia/wit dus we hebben ons daar netjes aan gehouden ;-)




Eva haar creatie!
Klaar om gepost te worden!

 Luitjes, veel geluk, liefde en gezondheid en geniuet van Parijs!

Geen opmerkingen: