donderdag 3 juli 2014

Dierbaar

Via Stampin' Up! en Facebook leerde ik Marijke kennen, ze maakt de meest prachtige lay-outs!
Nu weten jullie van mijn papier fobie, dus ik ga binnenkort op les bij de expert.
Mag me wel goed voorbereiden op veel scheurwerk (o zo zonde) van prachtig papier.

Maar vanmiddag kwam Marijke haar bestelling halen, en kreeg ik een prachtige lay-out van haar!
Eva en Droppie, zo dierbaar... Marijke echt supersuper SUPER bedankt hiervoor!!!
 



Willen jullie nog meer prachtige kunstwerken zien neem een kijkje op Marijke haar blog!

3 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat superlief van Marijke en hoe prachtig is dit, supermooi Judith.
Liefs van Anita

Miranda Mols zei

HEt is echt om in te lijsten en op een prominente plek te hangen! En hee, dat door Stampin' Up! he!!!

Crejabeja zei

Mooi!!!
Tip bij het plaatsen van je foto kan je het vinkje aanklikken onder de foto zodat het aan je pagina wordt aangepast...