zaterdag 19 juli 2014

Congratulations

Pfff, is het bij jullie ook zo warm?
Het is echt even omschakelen, dus even naar binnen gevlucht om wat af te koelen.
Mooie gelegenheid om weer even te bloggen.

Afgelopen dinsdag was mijn upline, Miranda, jarig.
Gelukkig doet de post beter zijn werk, want het kaartje stond erbij op de kast zag ik...
Bij deze ook via blogland, nog van harte Miranda!


Met de thinlits heb je in een handomdraai en geweldig leuk kaartje, nu zag ik alleen dat ik geen foto van de binnenkant had gemaakt...
Om aan te sluiten op de tekst op de voorzijde staat aan de andere kant een cupcakeje!
Zo, tijd voor een nieuw glas drinken en dan weer naar buiten.



2 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Nou ik vind het al knap dat je buiten bent, ik waag me er niet aan, want pffffff wat is het heet, heb haast geen schaduw in mijn tuintje, niet te harden dus. Wat een prachtige kaart heb je voor Miranda gemaakt, super weer Judith.
Liefs van Anita

Miranda Mols zei

Het kaartje ziet er in het echt nog veel mooier uit. Had maar even om een binnenkant foto gevraagd hoor. Die had niet misstaan hierbij. Mijn dochter vond het het mooiste kaartje dat erbij zat! Kun je nagaan. Heel lief en een dikke dankjewel voor deze prachtige kaart.