zondag 20 juli 2014

Christmas in July 2

De mussen van dood van het dak van de warmte en wij zijn kerst bezig.
Mijn echtgenoot verklaard me voor gek, maar mijn voorraadje groeit lekker!
Om vandaag eens te laten zien dat je niet altijd "kerst" stempels nodig hebt om een kerstkaart te maken heb ik Stampin' Up! Mosaic Madness gebruikt.


Ik heb de Mosaic eerst gestempeld, vervolgens nogmaals gestempeld en uitgeponst om verhoogd op te plakken. Met een marker heb ik op het witte cardstock een stikselrandje gezet, geeft de kaart net de finishing touch. Verder heb ik nog een stukje cherry cobbler cardstock geembost met de embosfolder, Stylish Stripes, ik vind het een poepie sjieke embosfolder! Het sentiment komt uit de Nederlandse Sentimentenset.

Zo zie je, je kan best een kaart maken zonder kerstset, maar een kerstset is toch ook wel een musthave.
Ik heb in de rechter sidebar een link naar de Carry Over toegevoegd, hier staan kerst sets in die tot 27 augustus te bestellen zijn.
Dus heb jij nog Festive Flurry op je wensenlijst? Of wellicht de handige Collectables met bijpassende pons? Of toch de mooie Ornament Keepsakes? Of of of.... Neem hier snel een kijkje
Mail me en start met jouw Christmas in July!

Ik ga nu opschieten, op naar de Waalhaven in Rotterdam, we zijn uitgenodigt om op een schip te komen kijken van Boskalis. Eva hoopt heel hard dat het een roze schip is, ik vrees dat we haar teleur moeten stellen....

Fijne zondag!

2 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Ga jij maar lekker door hoor met kerstkaartjes maken want ze zijn prachtig, zo ook deze weer Judith. Veel plezier op het schip.
Liefs van Anita

Freubelparadijs zei

Ik had me ook voorgenomen om vroeg aan de kerstkaarten beginnen. Eh..... nog geen een dus. Maar dit inspireert me wel. Ik ga er vandaag minimaal 1 maken. Wat een mooi kaartje!