zondag 13 juli 2014

Christmas in July 2

Hebben jullie nog gekeken gisteravond?!
Ik was eigenlijk nog aan de freubel, denk dat wordt vast weer eens verlengen, penalties etc... dus ik heb nog wel eventjes, helaas!
Het eerste doelpunt had ik dus al gemist en bij de tweede stond ik nog in de opruimmodus.
Maar wat speelden ze dit keer goed zeg! Beetje laat, maar ach, toch een bronzen plak mee op zak!

De zondagmorgen begon heel druilerig, buienradar voorspelde ook regen in Utrecht wat inhield dat manlief vandaag lekker thuis was.
Wat meten in de regen vind de apparatuur niet zo fijn.
Eva en ik hebben heerlijk samen zitten freubelen.
Weer wat kerstkaartjes, 4 old olive (groene) en 4 cherry cobbler (rood).
Alle ornamentjes gestempeld waarna Eva ze met de Big Shot uitstanste, geweldig zo'n hulpje!


Ik had nog twee bijna volle pakken cardstock in cherry cobbler en old olive, moest alleen even goed zoeken waar ik het designer papier stackje van vorig jaar had gelaten, want tja die kleurt zo lekker.
Ben er gelijk achter dat ik nodig die papierlades eens moet uit sorteren.
En dat ik eerst eens wat spullen OP moet maken, want er komt steeds wat nieuws bij, maar het "oude" voor zover je het oud mag noemen ligt ongebruikt onderop...
Hier in elk geval het eindresultaat in de twee kleurtjes die Eva en ik vandaag hebben gemaakt.
Eva was erg voorstander van een roze variant... Ik vrees dat ik onze volgende gezamelijk knutselronde niet onder een roze kerstkaart vandaan kom... Hihi


Fijne zondagavond verder!

4 opmerkingen:

Ghea zei

Bij ons was het heerlijk weer vandaag druk bezig geweest met laminaat leggen in de kamer en gang, het afwerken komt later. Maar om even op jouw kaartje terug te komen ik vind hem schitterend geworden.
Fijne avond, liefs Ghea

Wilma zei

Qua kleur zou ik niet kunnen kiezen, want deze kerstkaartjes zijn allemaal even MOOI.
Liefs Wilma ☺☺☺

Wilma zei

Qua kleur zou ik niet kunnen kiezen, want ze zijn allemaal even MOOI.
Liefs Wilma ☺☺☺

Deborah zei

Een roze kerstkaart?? Doen!!! Haha, ik vind roze op kaarten altijd zo mooi!!!
Deze kaarten zijn ook echt weer super! Meer is er niet voor nodig!