maandag 14 juli 2014

Butterflies

Jullie gister nog voetbal gekeken?
Nadat Duitsland Brazilie finaal had ingemaakt had ik een gigantisch spektakel verwacht.
Maar helaas... Al vind ik Duitsland wel een terechte Wereld Kampioen, dat kan ik niet zeggen van de gouden bal voor Messi, maarja... De FIFA is natuurlijk ook niet de eerlijkste...

Over tot de standaard hobbypraat ;-)
Geel en paars, eigenlijk een prachtige combi.
Kom er maar op... Dankzij de bijzondere kleurencombi's van Stampin' Up! maak je soms gewoon ook iets heel anders dan anders.



Er wordt voor challenge #48 bij Crazy for CAS gevraagd naar "butterflies" challenge #11 bij de Creatieve Zebra wil een kaart zien zonder stempels, alleen tekst.
Dus... Uit mijn trolly de emboslit gepakt van Stampin' Up! zo'n leuk stans malletje en ook deze gebruik ik te weinig.
Heb ze nu los gebruikt, sommige voorzien van een tweede setje vleugels met gestanst vellum, maar ze passen ook prima in elkaar!
Een heel simpel maar sierlijk kaartje!





6 opmerkingen:

Cinderella zei

Leuke kaart Judith
Liefs Cinderella

Anita Meijer zei

Prachtig dat paars met okergeel Judith, ik vind het weer prachtig.
Liefs van Anita

Ghea zei

je kaart ziet er fantasisch uit, leuke kleuren heb je gebruikt.
Liefs Ghea

Ellen zei

Geweldige vlinderkaart Judith! Bedankt voor je deelname aan CFC

Gerdine zei

Leuk al die verschillende vlindertjes! Dank je wel voor het meedoen met cfc!

Priscilla Wijkhuijs zei

Mooie kaart !!
Leuk voor het meedoen aan de challenge.

Groetjes Priscilla
Creatieve Zebra